هنا الزاهد تقف بالمرصاد لمهاجمي زوجها أحمد فهمي

السياسي-وكالات

وقفت الممثلة المصرية ​هنا الزاهد​ بالمرصاد لمهاجمي زوجها الممثل المصري ​أحمد فهمي​، بعد أزمة خلافه مع لاعب نادي الزمالك محمود عبد الرازق (​شيكابالا​)، بعد المباراة التي جمعت ناديي الأهلي والزمالك، في نهائي بطولة دوري أبطال أفريقيا، والتي إنتهت بفوز الأهلي وتتويجه بالدوري.
وكتبت هنا في صفحتها الخاصة على موقع التواصل الإجتماعي:”بعيدا ان شهادتي في مجروحة لان الناس هتقول بقول الكلام ده عشان جوزها. انا لا بفهم في الكورة و لا بتفرج عليها بس بشوف قد ايه الانسان ده بيحب يكون عفوي و بينسى انه ممثل و بيتعامل مع كل الناس بكل زوق حتى في الشارع و في التصوير و في كل مكان و الناس اللي عرفاه عرفين ده كويس. انا عارفة انو الناس بتفضل تقول لا ده ممثل مينفعش يقول رأيه. بس للاسف الانسان ده بينسى و بيخسر من كتر م هو اللي ف قلبه على لسانه و مش بيحب ينافق و لا بيرضي حد عشان يكسب جمهور زي م ناس كتير بتعمل كده”.
وأضافت: “لما بيكتب رأيه بيكتبوا على اكونت فيس بوك اللي في صحابه زيه زي اي حد اهلاوي بس للاسف بتطلع اخبار بالكلام اللي بيقولوا عموما انا عايزة اقولك انك قلبك طيب و عفوي بزيادة و بتقول اللي جواك من غير متحسبها عشان بتنسى انك ممثل اصلا بس الايام دي مينفعش تبقى كده للاسف . و اعمل اللي يريحك لانك انسان و احنا كده كده بنحبك جدا”.

 

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى